mandag 19. oktober 2009

Gode råd søkes

Kjære trofaste lesere, og kommende trofaste lesere.
Et av mine mål med bloggen er å skape debatt. Missforstå meg rett, jeg elsker ros og positive tilbakemeldinger. Det er nydelig og kjempe oppbyggende! Men jeg vil gjerne utfordre dere til også å utrykke deres tanker og følelser i kommentarfeltet. For at dette skal være mulig er saksvalget meget viktig. Hvilke emner ønsker du at jeg skal ta opp? Jeg er ny i bloggverdenen og gode råd er meget viktig for min utvikling som blogger. Gode bloggere må begynne et sted. Jeg ønsker å begynner her. Dette er din mulighet til å påvirke lesestoffet til (i nåværende øyeblikk) 89 forskjellige lesere.
På forhånd takk!

3 kommentarer:

  1. Du sier at du: "...vil gjerne utfordre dere til også å utrykke deres tanker og følelser i kommentarfeltet." Den beste måten å oppnå andres følelser og tanker på er å gi av seg selv; gi av sine egne tanker og følelser, både i kommentarfeltet og i innleggsfeltene. Da vil du se at andre gir tilbakemelding. Da vil du se at andre gir av seg selv. Ønsker man ærlighet, må man gi ærlighet. Sjekk ut det nyeste innlegget på www.dersom.blogspot.com.

    SvarSlett
  2. Takk for meget god respons, Andreas! Skal ha det i tankene!

    SvarSlett
  3. det temaet som alltid leder til debatt er politikk. Ulike meninger om nyhetsoppslag er også provoserende ;p

    SvarSlett