søndag 25. oktober 2009

Trafikkmote: Kult med gult

Når du ferdes langs en trafikkert vei er det viktig og meget riktig å følge moten.
Det handler om å se og bli sett. Gul er definitivt den fargen som er på mote langs bilveier nå. Ekstra kult blir det når du har på deg en stor vest med refleks som pynt. Slike vester finnes i mange forskjellige størrelser og fasonger. Dette er virkelig et MÅ-HA plagg. På lik linje med basis hvit singlet og den lille svarte kjolen. Så løp og kjøp. Dessuten garanter dette plagget deg å bli sett langs bilveien. Og vi trenger jo alle litt oppmerksomhet i blant.


Pssst! Hvis du ønsker å gjøre plagget mer original og personlig, kan du tegne noe på den store gule flaten.

Q: Hvordan ville du ha dekorert refleksvesten din?

9 kommentarer:

  1. SV: Takk for hyggelig kommentar på konkurransen min :) Desverre er vinneren allerede kåret, men satser på ny konkurranse veldig snart :D
    Har du hatt en fin helg?

    SvarSlett
  2. Ville ha pyntet med "Jeg elsker Maria" !

    SvarSlett
  3. Hadde dette vært en konkurranse, ville du har vunnet prisen for smisk ;)

    SvarSlett
  4. SV: Takk som spør :) Helgen har vært rolig og avslappende. Deilig! :) La deg til på Bloglovin forresten jeg :D

    SvarSlett
  5. SV: Takk for kommentar :) Gleder meg faktisk til å komme tilbake på skolen igjen :P

    Likte fremstillingen din av refleksvesten;) Gikk opp for meg på mørkekjøringen i fjor høst hvor viktig det er å bli sett i mørke.

    SvarSlett
  6. SV: Oi, det er jo helt genialt. Det er en side hvor alle blogger ligger ute. du kan da følge alle dine favoritter Hver gang de har postet ett innlegg kommer det opp der.. Jeg elsker bloglovin, hadde ikke klart meg uten :)

    SvarSlett
  7. Refleksvest er viktig! Har faktisk nettopp kjøpt en.. G-sport logo på den. Men hadde jeg valgt ville det stått 'Jeg lever' eller 'øyeblikket er nå' eller noe sånn. :)
    Fin blogg, Maria!:)

    SvarSlett
  8. Likar bloggen din, Maria! Du er utruleg flink til å skrive!:) og så kreativ! keep up the good work, som vi seier på godt norsk.

    SvarSlett